maandag 13 september 2010

Rolverdeling

IS (Dion, Martijn, Steven) : onderzoek naar en conclusies over het merk (identiteit en imago van) Philips, de behoefte van de doelgroep (samen met II-er), value proposition, product- en marketingstrategie voor het smart object.
CT (Xander, Dion): onderzoek naar en aanbevelingen over ‘cutting-edge’ technologie, toepassing van reĆ«le maar vernieuwende techniek in het smart object, 3D Max prototype opleveren (dit wil niet zeggen dat je hem ook helemaal moet maken, werk samen, maar het betekent wel dat jij de kwaliteit bewaakt).
II (Nienke, Martijn, Xander): doelgroeponderzoek (kadering en behoeften), persona’s, (3D) user interface ontwerp, borging functionaliteit en usability van het smart object, ergonomisch vormonderzoek, fysieke en visuele ontwerpkeuzes (in samenwerking met MVer), fysiek 3D prototype, gebruikstest.
MV (Steven, Nienke): materialisatie- en look & feel onderzoek en experimenten (op basis van value proposition), visueel identiteitdesign van Smartie, pitch en prototypen, fysieke en visuele ontwerpkeuzes (usability), vormgeving fysieke 3D model (in samenwerking met II).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten